Menu

De Grote Post Rebranding

Voor de communicatie van cultuurcentrum De Grote Post in Oostende werd als vanzelfsprekend het gebouw als visueel uitgangspunt genomen. We zochten naar een manier om de kracht van het gebouw, een icoon in de stad, te combineren met de nieuwe functie als cultuurcentrum. De gevel vormt een krachtig kenmerk met haar imposante volume, gecombineerd met de transparantie en lichtheid van het gebouw en de nieuwe functies.

De campagne werd een dialoog tussen inwoners van Oostende, cultuurbezoekers en medewerkers van de Grote Post.

 

De Grote Post Rebranding

De Grote Post Rebranding

Voor de communicatie van cultuurcentrum De Grote Post in Oostende werd als vanzelfsprekend het gebouw als visueel uitgangspunt genomen. We zochten naar een manier om de kracht van het gebouw, een icoon in de stad, te combineren met de nieuwe functie als cultuurcentrum. De gevel vormt een krachtig kenmerk met haar imposante volume, gecombineerd met de transparantie en lichtheid van het gebouw en de nieuwe functies.

De campagne werd een dialoog tussen inwoners van Oostende, cultuurbezoekers en medewerkers van de Grote Post.

 

DGP_Catalogus
Affiche01
DGP_brochure
niet jong
DGP_Flyer
tas
Previous project Terug naar overzicht Next project